تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

ترجمه عربی (خدایا دوستت دارم) با صدای مازیار فلاحی

خدایا دوستت دارم 




خدایا دوستت دارم... احبّک یا ربّ

نگاهم رو به سمت تو... إلیک نظرتی

شبم آیینه ی ماهه...  مرآة القمر لیلی 

 

دارم نزدیک تر می شم ... أکون أقتربُ

یه کم تا آسمون راهه...  إلی السماء طریق قریب

 

به دستای نیاز من ... إلی یدیَّ الفقیرة

نگاهی کن از اون بالا... اُنظُرْمن الأعلی نظرة 

 

من این آرامش محض رو... لمحضِ الإطمینان

به تو مدیونم این روزا... أنا مدینٌ لک هذه الأیام

 

خدیا دوستت دارم... احبّک یا ربّ

واسه هر چی که بخشیدی... لکلّ ما أعطیتنی

 

همیشه این تو هستی که ... طالما أنت

ازم حالم رو پرسیدی...  عن أحوالی سألت 

 

بازم چشمامو می بندم ... أغضُّ عینیَّ مرةً اخری

که خوبیهات رو بشمارم ... حتی أعدّدُ حسناتک

 

نمیتونم... و لکنّی لستُ أقدرُ 

فقط می گم ... إنّما أقولُ

خدایا دوستت دارم... احبّک یا ربّ

 

تو دیدی من خطا کردم ... أنت رأیت خطیئتی

دلم گم شد دعا کردم ...  فات عنّی قلبی فأدعوک

 

کمک کن تا نفس مونده ... فاستجِبْ، مادام النفس باقیاً

به آغوش تو برگردم ... إلی حضنک أرجعُ 

 

تو حتی از خودم بهتر...  أنت أشدّ منّی تعرُّفاً 

غریبی هامو میشناسی...   غربتی تعرف 

 

نمی خوام چتر دنیا رو ...    لا أُریدُ مِظلّة الدنیا

که تو بارون احساسی...       و أنت مطر الإحساسا...

نظرات 5 + ارسال نظر
نونو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://ll-ya110-ll.blogfa.com/


سلام اهنگ بسی زیبایی بیده ....منم اهنگشو دوس دار م

_??_??
_??___??
_??___??_________????
_??___??_______??___????
_??__??_______?___??___??
__??__?______?__??__???__??
___??__?____?__??_____??__?
____??_??__??_??________??
____??___??__??
___?___________?
__?_____________?
_?_____?___?____?
_?___///___@__\__?
_?___\\______///__?
___?______W____?
_____??_____??

نونو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://ll-ya110-ll.blogfa.com/


سلام اهنگ بسی زیبایی بیده ....منم اهنگشو دوس دار م

_??_??
_??___??
_??___??_________????
_??___??_______??___????
_??__??_______?___??___??
__??__?______?__??__???__??
___??__?____?__??_____??__?
____??_??__??_??________??
____??___??__??
___?___________?
__?_____________?
_?_____?___?____?
_?___///___@__\__?
_?___\\______///__?
___?______W____?
_____??_____??

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ





____________@@@@@@___________@@@@@
________@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
___________________ __@
_____ ________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

برای گل

نونو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://ll-ya110-ll.blogfa.com/


قال رسول الله(صلی الله علیه و آله)
کسی که احساس گناه کند از لعن کردن شخصی که خدا او را لعنت کرده، پس لعنت خدا بر او باد.

قابل توجه بعضی ها

خادم الرقیه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.eshghahoraee.blogfa.com

سلام خواهری افرین به انتخاب و ترجه خوبت موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد