تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

سرود بسیار احساسی از صوت معتصم بالله العسلی، قاری از سوریه






الهی یا متعالی إرحم حالی

الهی یا متجلّی إرحم ذلی

خدایم ای خدای متعال بر حال من رحم کن

خدایم ای تجلی دهنده بر ناتوانی من رحم کن

یا الهی غیرﻙ مالی

فانا عبدُﻙ ربِّ و کلّی أرجو رضاﻙ

ای خدای من به جز تو کسی را ندارم

من بنده‌ توام پروردگارم و همیشه رضایت تو را خواستارم

یومَ القیامة بالاستقامة کَرَما

أرجو السلامة أرجو الکرامة کرما

أخشی الندامة یومَ القیامة کرما

إرحمنی یا الله..........

در روز قیامت با استوار ساختن من، لطفی کن

سلامتی و کرامت را از تو خواستارم لطفی کن

از پشیمانی در روز قیامت در هراسم لطفی کن

به من رحم کن ای خدا

ما أسعدنی إن أکرمنی جلَّ عُلاه

إن نجّانی إن یسلمنی برحماه

إن أدخلنی إلى الجنان کَرَمَ الله

أکرمنی یا الله

چقدر خوشبختم اگر تو به من بزرگواری کنی ای بلند مرتبه

اگر کمکم کنی اگر مرا به رحمت خود بسپاری

اگر مرا داخل در بهشت کنی ای خدای بزرگ

به من اکرام کن ای خدا

نظرات 3 + ارسال نظر
علی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.ali1381.persianblog.ir/

سلام
هرچی صبر کردم جایی نیومد صدا رو دانلود کنم ببینم این صوت احساسی چیه

سلام جناب خرقه پوش زهد و ریا... اگر وبلاگ را با مرور گر اکسپلورر باز کنید اون آیکون صدا براتون نشون داده میشه که با کلیک کردن در اون می تونید آهنگ رو گوش کنید. با تشکر

علی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.ali1381.persianblog.ir/

سلام
از مشرق قلبم رسیده فاطمیه
رخت عزایم کو، رسیده فاطمیه
کو دستمال اشک من دارم بهانه
دل یاد کرده باز از غصه شبانه
باز این دل شوریده یاد یار کرده
یاد حکایات در و دیوار کرده
التماس دعا

روح اله داد جویان مقدم جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 10:26 ب.ظ

خدا حفظت کنه به خدا متعال پناه میبریم در روز قیامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد