تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

أنت ثاری با صدای ملاباسم کربلائی




أنــت ثــــأری .. و ثـــأر الله یـــا إمــــامـــی

من خونخواه توام و خدا هم خونخواه توست ای امام من

 

أقـول آنـه اعـشـقت نـهج الإمامة .. تشد من کل کتر نار الملامة

من می‌گویم که عاشق راه امامت شدم

از هر سو آتش ملامت روشن است

 

صـحـت کـل واحـد بدینه و غرامه .. و أنا سبط النبی دینی و غرامی

فریاد زدم هر کس به دین و عشق خود

نوه پیامبر دین و عشق من است

 

یـعـشـﮕـون الـغوالی على الدوایب .. یبیعون الهم الحب و المواهب

عاشق زنان گیسو سیاه می‌شوند

و عشق و محبت خود را پای آن‌ها می‌ریزند

 

عـلـیـهـم مـا أحـد یـلـوم و یـعاتب .. أرید ما سمع یسمع کلامی

هیچ کس آنان را ملامت و سرزنش نمی‌کند

می‌خواهم کسی که صدایم را نشنید، بشنود

 

أنــت ثــــأری .. و ثـــأر الله یـــا إمــــامـــی

من خونخواه توام و خدا هم خونخواه توست ای امام من

 

إرفعت صوتی و صحت یا علة الکون .. یظل قلبی إلیک یَاحسین مرهون

با صدای بلند فریاد زدم ای دلیل آفرینش

ای حسین قلب من در گرو تو می‌ماند

 

ضـمـیـری إنـتـه و الـمهجة و العیون .. و إنته مبدأی و إنته ختامی

 تو ضمیر، جان و چشمان من هستی

تو شروع و پایان من هستی

 

أنا عبدک صرت و الملک أنتا .. غرامک شرف و بأعماقی صنته

من بنده تو شدم و تو پادشاه من هستی

عشق تو برای من شرف است و با تمام وجود از آن محافظت کردم

 

بکریات الدم الیجری مزجته .. یا من جسمک هوى على الغبرة دامی

با قطره‌های خون جاری خودم آن را آمیختم

ای که جسم تو غرق به خون بر زمین افتاد

 

أنــت ثــــأری .. و ثـــأر الله یـــا إمــــامـــی

من خونخواه توام و خدا هم خونخواه توست ای امام من

 

سلیل الهادی منی و منک یرید .. نجدد بیعته بکلمة التوحید

فرزند پیامبر از من و تو می‌خواهد:

"با کلمه توحید، بیعت با او را تجدید کنیم"

 

القلب و یا القلب و الأید الأید .. احامی عنک و عنی تحامی

با همدلی و دست در دست هم

من از تو و تو از من حمایت می‌کنی

 

بطریق الوحدة یتحقق آملنا .. نوافی اللی بذل دمه لأجلنا

در راه وحدت آرزوی ما تحقق می‌یابد

به کسی که برای ما خون خود را فدا کرد، وفا کنیم

 

نفیس العمر من اجله بذلنا .. یظل بیت الوحی عالی و سامی

این عمر گران را فدای او کردیم

خانه وحی اهل بیت (ع) والا و ارزشمند باقی می‌ماند

 

أنــت ثــــأری .. و ثـــأر الله یـــا إمــــامـــی

من خونخواه توام و خدا هم خونخواه توست ای امام من

 

لینک دانلود تصویری:

 http://zakerin.ir/ItemList-1708.html

لینک دانلود صوتی:

http://media.rafed.net/index.php/playmp3.html?id=9712:%D8%A3%D9%86%D8%AA-%D8%AB%D8%A7%D8%B1%D9%8A


نظرات 2 + ارسال نظر
بیزارم از هر آنکه فاطمه از او بیزار است سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://ll-ya110-ll.blogfa.com/

برای سلامتی و فرج اقا امام زمان و در امان بودن حرم های اهل بیت صلوات

❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈
❈|¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ •.♥ •. ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯|❈
❈ ♥ اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗‗ـَد ♥ ❈
❈|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ •.♥ •. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|❈
❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈


❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈❈
❈|¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ •.♥ •. ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯|❈
❈♥اللًّهُـ‗_‗ـمَ عَـ‗‗ـجل لـ__ــولیـ__ـک الفَـ__ـرج♥❈
❈|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ •.♥ •. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|❈
❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈♢❈❈❈


۞▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۞
.۞▬▬▬۞▬▬▬۞▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬۞▬▬▬۞▬▬▬۞
...۞▬▬▬اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ▬▬۞
.۞▬▬▬۞▬▬▬۞▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬۞▬▬▬۞▬▬▬۞
۞▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۞

●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
(¯`’★•♥اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥ •★’´¯)
●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

بیزارم از هر آنکه فاطمه از او بیزار است پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد