تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس

تحقیقی در زبان عربی

ترجمه متون عربی به فارسی و بالعکس



خدای تبارک و تعالی می‌فرماید: "ولایت علی بن ابی طالب قلعه‌ی من است، هر کس در قلعه‌ام وارد شود از عذاب من ایمن می‌شود"

نظرات 5 + ارسال نظر
مهر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام فامیل جان
گفتم دلت برام تنگیده بیام سربزنم بهت
انکار نکن فخط من خبر از دلت دارم

اوهوکی

زاهد باطن پرست شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://mortal-dream.blogfa.com

سلام.
خدا قوت بزرگوار.
توی این ایام منتظر درج نوحه ها همراه با قلم رسای ترجمتون هستیم.

بیزارم از هر آنکه فاطمه از او بیزار است پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://ll-ya110-ll.blogfa.com/

سلام ..........

امسال می خواهیم دوتا کار کنیم

1) بجای پیام تبریک عید غدیر .. قسمتی از سخنان پیامبر رو به شکل اس ام اس برای دوستانمون ارسال کنیم
این میشه همونی که پیامبر فرموده حاضران به غائبان برسانند( متاسفانه اکثرا از غدیر خم یه جمله من کنت مولاه و علی مولا رو می دونند)
پس بر آن شدیم فرازهایی از خطبه پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم رو اینجا بزنم تا هر کی خواست کپی کنه برای دوستاش ارسال کنه
یا حتی تو نظراتی که زیر پست های هم میزارید میشه استفاده کرد

2)عکس هایی هم میزنم مربوط به غدیر خم هست که روش قسمت هایی از خطبه غدیر خم رو زدم ..خوشحال میشم که تو پست وبلاگ هاتون استفاده کنید

شما ها هم خواستین می تونید تو این طرح شرکت کنید ...تو قسمت نظرات همین پست بزنید عکس یا قسمتی از خطبه پیامبر اکرم رو تا تو پست مربوطه به اسم خودتون زده بشه
http://ll-ya110-ll.blogfa.com/

اگه تو مسنجر هم هستید ممنون میشم برای دوستاتون هم سند بزنید

مجتبی رجبی راوندی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام و درود و سپاس:روزگاری توآم با نیکبختی را برای شما آرزو می کنم.در مورد سخنرانی بنده هم نظراتی دارم ولی چکنم که گاهی اصلاح مردم به فاسد شدن خود انسان می انجامد و مردم تاب و تحمل ندارند...موفق باشید

نونو یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
امیدارم همیشه داخل این حصن بمونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد